söndag 31 augusti 2008

Jag får köra den hem...


Ganska din va? :-)

3 kommentarer:

Fia sa...

Men hallå! Hur söt är inte Levis (Lewis) då? Jag är KÄÄÄÄR... :D Han charmade totalt omkull mig igår på lyskvällen hos Hellen o Henka! Ge honom en stor PUSS från mig äru gullig.. hihi...

Kul med ny bil! *KRAM*

Helen sa...

Jag håller verkligen med föregående talare... Jag är tokglad över att ha fått umgås med dina två charmtroll i helgen... Jäkla sötproppar båda två :):):)

Anonym sa...

Hällo maj frend!!!
när ska vi vara med varandra rå? Såg att du hade ringt idag men en jensa poppade musik så hon hörde inte. Missade Davids samtal moxå men jag ringde upp ganska på engång...=) sorry!!! iallafall så ska jag in till lisa i morron på lite vin & en liten tripp ner på stan! vill du följa med kanske? & i morron blir jag nog ägare till en saab=)pöss